God morgon!

Ja den är väl någorlunda god, men fruktansvärt tröttsam. Hade som vanligt väldigt svårt att somna inatt. Albin har vaknat ganska mycket + att min käre sambo har snarkat ibland. När vi vaknade klockan fem så kände både jag och Albin oss dåliga. Jag var yr, trött, snuvig, hade ont i halsen och kände mig allmänt förkyld. Albin var snorig, hade hosta och kändes väldigt varm. Jag tog tempen och den var bara 38,2 som tur var. Jag trodde att den skulle vara på minst 39 för han kändes riktigt varm. Blev så orolig efter allt han har varit med om.

Nu kanske vi har ett svar på anledningen till att han varit extra gnällig, tjurig att somna på kvällen och dålig på att äta i 2 dagar?

Han fick iallafall välling och åt upp allt, så det var skönt. Det är bra så länge han äter bra. Sen lyckades han också somna om som tur var. Jag var inte redo att starta dagen då. Tommy klev upp och gick till bussen vid halv sju, utan att jag vaknade eller märkte det.

Sedan måste jag ha legat och halvsovit och drömt. För i drömmen kollade jag på en klocka som var 05.30. Och så hörde jag i bakgrunden att Albin gnällde lite. Så jag tänkte "somna om nu". Men han fortsatte gnälla och till slut ryckte jag till och vaknade ordentligt. Såg på klockan och då var den 07.30. Så då klev vi upp.

Albin sitter i gåstolen och är väldigt gnällig just nu. Måste gå och roa honom litegrann och ge honom mat.

Kommentarer
Postat av: Elin

Stackars liten!

Hoppas att fasters prins blir frisk snart!

2009-03-17 @ 09:49:56
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: MammaRussin

nej men fy.. stackare där..

krya på er allihop..



kramen

2009-03-17 @ 10:22:57
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0