God förmiddag

Igår kväll såg vi på Beck, man visste ju hela tiden vad som skulle hända. Men vad gör det? Beck är ju bra!
Sen var det bara att vänta på att klockan skulle gå lite så att Albin skulle bli trött och lite hungrig. Så att man kunde ge han flaskan och få honom att slockna. Jag hade ingen tid eller ork då att sitta vid någon dator.
Vid halv tolv försökte vi ge honom mat, men han var inte speciellt sugen. Som tur var så fick Tommy honom att somna ändå till slut.

Anledningen till att han var vaken så länge var att han hade sovit mellan klockan fem och halv nio på kvällen. Så han blev ju lite "pigg". Vi förstod att det skulle bli så, men vad gör man? Är han trött så måste han få sova. Och jag väcker honom inte!


Nu sitter jag här hemma hos mamma och pappa och fördriver tiden. Vaknade halv sex i morse, klev upp halv sju. Gjorde mig och Albin i ordning medan vi tittade lite på Vakna med voice. Strax före halv åtta bar det iväg till Sollefteå. Tommy fick köra tills han skulle av på skolan.

Då åkte vi som sagt hem till mamma & pappa, men dom är och jobbar. Så vi är här själv. Albin har nästan nyss somnat, så jag hoppas att han sover ett tag. Så att han är hyffsat pigg och utvilad när vi ska till fröken doktor klockan 13.45. Vi åker ett tag innan, så träffar vi mamma på hennes jobb en stund först.

Pjuh, nu har jag varit och gett Albin nappen. Han började nämligen att skrika för fullt! Men han somnade så fort nappen kom in i munhålan.
Har pratat med älsklingen också, han ska följa med på sjukhuset. Det fanns tydligen inget att göra där på transport just då.

Nu tror jag att jag också ska försöka vila mig en stund innan lillgubben vaknar.
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja en sötnos är han allt. :) Klockan tickar ju för en annan nu när alla kompisar får hehe

2009-03-09 @ 12:18:19
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, hoppas de går bra hos doktorn! Kram Jenny

2009-03-09 @ 15:28:07
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jätteskoj att du är med o tävlar igen hos mig! O nu kan jag även tipsa om att jag precis startat ännu en spännande tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart09.html



Ha en jättebra kväll! Kram

2009-03-09 @ 16:42:04
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0