Fredagen räddad!

Efter några glas coca-cola, lite chips och dipp och en (äntligen) utröstad Elisabeth i Lets Dance så är min Fredag räddad med ett bra avslut.
Måste även påpeka att vi invigde den nya Chip´n´dip-skålen som Tommy fick av Stellan & Vicky när han fyllde år. Väldigt praktisk  :)


Till middag idag så fick det bli en enkel hederlig omelett med svamp & skinka i. Av den anledning av att vi inte hade så mycket framme att välja på och att klockan var mycket. Men det dög så bra så. Har bestämt att vi ska äta taccos imorgon, så det jämnar ut sig.

Beställde dopklänningen och ett 2-pack body nu i eftermiddag.


Albin somnade vid halv åtta och sover fortfarande. Min kära karl har också lagt sig för natten. Själv sitter jag här, med ett glas cola och en snusdosa, tar en prilla och njuter av lugnet.
Tycker dock att smärtan i ryggen är jobbig. Man tror att man ska ha vänjt sig efter snart 3 år. Men ibland kan man bli less.

Har gjort iordning en flaska välling som jag hoppas få ge Albin snart. Och jag hoppas att denna natt blir lite bättre än förra. Eller mycket bättre än förra! Han vaknade många gånger, fy!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Chips och dipp är det bästa som finns! Vilken sort kört ni med? Här är lökdipp favoriten men emellanåt lurar Mikael in vitlök också:)

Sitter också och lurar med cola och snus, behagligare än så blir det inte:)

2009-03-13 @ 23:42:01
URL: http://tobiq.blogg.se/nyblogg
Postat av: MammaRussin

vilken häftig skål!!

2009-03-14 @ 07:54:01
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Åh såg inge mumsigt ut alls :-o

2009-03-14 @ 08:51:03
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0