Connie Talbot

Ja, jag sitter här fortfarande. Gör några break ibland men det blir inga knop gjorda. Jag gav Albin mat mellan tio och elva, sedan tog mamma ut honom i vagnen så att han somnade. Så han ligger ute och sussar gott just nu.

Jag har suttit och lyssnat på flera klipp med den underbart söta lilla flickan Connie Talbot på youtube. Det är ju helt otroligt. När man kollar på klippet där hon sjöng "Over the rainbow" på Brittiska Talang 2007 så blir man alldeles tårögd. Man får även lite ståpäls. Herregud, hon var 6 år där och hon sjunger som en gudinna. Klippet hittar ni HÄR.
Jag visade mamma flera också och hon blev alldeles tagen. Hon sa att "man skulle ha haft hennes album"  :)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Det är inte så länge kvar tills vi ska åka till mormor...


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja super söta :) Barn kläder är väldigt speciella annars kan jag tycka men dom var riktigt söta :)



Ja min natt var riktigt plågsam, jobbigt med alla dessa tankar.



Så du lyssnar med på den flickan om och om igen. Hon var på Oprah igår, så imponerande. Tänk om en annan hade hälften av den talangen :)

2009-03-11 @ 12:38:04
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv. Kom på att de lät nog illa med barn kläderna, men jag kolla lite igår på nätet och barn kläder är ju nästan som vuxna, kanske inte för små mini barn men från 2 och uppåt. Såg en butik (minns inte namn) som hade kort kort. Enligt mig är det verkligen inte ok. Och så gillar jag inte de med volanger och spets och sånt på bebisar...

2009-03-11 @ 12:55:03
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Ja men det håller jag med om. Jag köper ju en massa till kompisars barn och även syskonbarn. Tycker det är super roligt :) Mamma sa att när det väl sker utökning i denna "familj" så kommer den lille nog ha värsta gradroben haha

2009-03-11 @ 13:07:08
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: eelinjohanssson

nu får du se till att rösta vem som ska bli veckans blogg ♥

2009-03-11 @ 13:22:12
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; tack! :)

2009-03-11 @ 17:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0