Världens tjurigaste prins

Det är våran lilla son Albin det. Herregud vad han kan, bara han vill och det vill han oftast. Trots sin extrema trötthet så gör han allt han kan och kämpar för att hålla sig vaken. Han kan ligga i sängen och vara näst intill sovande, och när man är på väg smygandes ut så hör man världens rullning. Då är han vaken och slänger sig på rygg, haha! Det är nästan alltid så. Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. Ikväll somnade han inte förrän klockan 22, så vi får se hur denna natt och morgondagens morgon blir. Jag hoppas inte att han vill upp klockan 4 iallafall.

Annars har vi bara varit hemma och haft det bra. Vi beställde hem mat från pizzerian. Lite senare kom Kajsa och Jim hit. Tommy och Jim drack några öl, jag och Kajsa åt varsin bit paj med vaniljsås. Dom gick bara för en stund sedan, så nu är vi själva och Albin sover fortfarande, eller än så länge ska jag väl säga. Ska nog försöka göra mig klar för sängen tror jag. Det blir mycket att göra imorgon. Det ska plockas mera och vi ska ta ner lite grejer till förrådet som vi inte behöver. Vi ska diska och dammsuga.

Sedan blir det bara att packa och göra sig klar för en Sollefteå tripp. Vi ska vara hos mamma och pappa över helgen. Om vi hinner i tid imorgon, så ska vi börja dagen på hembygdsgården i Forsmo där det är midsommarfirande. På kvällen ska Albin vara med sin mormor och morfar, han ska sova med dom i stugan. Vi ska troligtvis vara med Daniel och Maja. Det kanske blir grillning om vädret tillåter, blir nog väldigt trevligt iallafall. Får se hur flitig jag blir vid datorn, inte alls kan jag tänka mig :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!

Satt på bloglovin och skriver nu till alla jag följer att ja börjat blogga igen :) Hur äre??



Hoppas ni får en trevlig midsommar nu :)

KRAM

2009-06-19 @ 06:13:34
URL: http://mrserika.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hoppas ni får en riktigt fin midsommar vännen!

Kram på er!

2009-06-19 @ 09:16:41
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken sur nisse till pojk ni har då. Han vet vad han ska göra den lille prinsen :)



Glad midsommar!

KRAM

2009-06-19 @ 10:28:30
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Linda och Lovisa

Hey Karin! Hur går det med dieten som du var så duktig med? Läser både om pizza och plusmenyer nu i bloggen ;-) Snart är vi påväg hem, hoppas vi kan ses då! Ha en jättefin midsommar och va rädda om er! KRAM från Hjo

2009-06-19 @ 12:27:54
Postat av: Mamma Russin

hej hopp..:)



hoppas ni mår bra.. :) och att ni haft en fina midsommar..

kramrkam

2009-06-20 @ 15:38:35
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0