Torsdag

Goddagens! Det blev en sen uppdatering idag, varav anledningar är många. Min lilla prins som sovit så bra i 4 dagar, ville inte riktigt fortsätta på den vägen. Som jag redan nämnt igår kväll så somnade han inte förrän klockan 21.15. I morse vaknade han klockan 3.45 och ville inte sova något mer, trots att han var väldigt trött. Jag tog honom till slut till våran säng, försökte där med, utan resultat. Till slut gav jag honom flaskan klockan 5, men det hjälpte inte heller. Han var så trött att han vinglade när han satt upp och ögonen rullade. Men till slut klev vi upp, var ingen mening att ligga och försöka hur länge som helst. Jag var väldigt trött och less då kan jag säga, efter att bara ha sovit 3 timmar. Albin också som bara hade sovit 5,5 timme.
Men vi lekte på och tittade lite på teve. När klockan närmade sig halv åtta, så gjorde vi en ny flaska. Och då lyckades jag, han somnade emellan oss efter bara 40 ml. Så han var verkligen trött, för han brukar oftast få i sig hela flaskan. Då kunde jag slappna av och sova en stund jag med. Vi vaknade strax före klockan 10 och låg och myste en stund alla tre innan vi klev upp. Jag gjorde en sån där fryst smulpaj som finns på påse. Och gud vilken smart idé, den som kom på det. Bara att hälla bären i en pajform, sedan smuldegen ovanpå och in i ugnen i 25 minuter. Den var jättegod, jag och Tommy tog varsin bit till vaniljvisp och kaffe.
Sedan har det bara varit lek, bus, mys och lite städning här hemma. Jag har plockat en massa, dammat, sorterat, rensat och grejat. Än är det väldigt mycket kvar att göra, men sitter och tar det lugnt nu när Albin sover sin eftermiddagslur.
Återkommer senare, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch vilket nattstök! Hoppas ni får sova lite bättre kommande natt.

Låter mysigt med paj och bus. :o) Hoppas ni får en fin kväll med!

Kram

2009-06-18 @ 16:14:42
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emma

Synd inte han vill fortsätta vara duktig på natten:(



Sv: Jaså en barnfri kväll/natt. Jisses ;) Haha

Jag och M ska först fira mig hos hans föräldrar, sen bär det av till en fest på kvällen :) och på lördagen ska vi fira mig och min syster som blir 18år hemma hos mina föräldrar och på kvällen blir det utgång, dock blir det inget att dricka för in del pga operationen!

KRAM

2009-06-18 @ 16:16:52
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Erica

sv. okej, tack för tipsen :) det kommer nog hjälpa (:

2009-06-18 @ 16:21:04
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
Postat av: Sofie

vad jobbigt när han inte vill sova!

Casper har sådanna dagar ibland på dagen då han vägrar vila och då blir det att han somnar när han äter istället...

men idag har det funkat bra ÄN så länge iaf :)



Hoppas ni kommer till rätta med er påg..

jobbigt för dom själva o¨xå ju när dom inte sover som dom ska.... :(

2009-06-18 @ 16:35:41
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, det är väldigt onödigt ifall han får böter för den är inte att leka med. Hög som tusan!

Ja, det kommer snart bilder ;)

2009-06-18 @ 16:47:26
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Frida

Konstigt att han inte vill sova!!

Hoppas att ni fick vila lite mer senare på dan & att han sover nu gott i sin säng.

Ha en ljuvlig midsommar!

Kram<3

2009-06-18 @ 19:22:01
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Nikita

ja har länge tänkt testa de där smulpajjerna på påse.. nu blev ja ännu mer sugen då du skriver att dem är bra =)

2009-06-19 @ 03:13:37
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0