Skatteåterbäring

I år blev det inte många kronor, men bara man går plus är jag nöjd. Fick in 441 kronor på mitt konto idag och dom behövdes eftersom jag bara hade 200 kronor innan. Min mammapenning från förra månaden har inte kommit än. Men den är på gång, pratade med försäkringskassan igår och dom samtalen vet jag inte ens om jag orkar nämna. Dessa jävla köer! Men idag ringde iallafall en trevlig kvinna och sa att det ska ordnas och att jag borde ha dom snart. Skönt! Man kan ju verkligen säga att det är tur att Tommy jobbar nu och har fått lön. Och även att man har föräldrarna såklart, tack gode gud!
Nu tänkte jag göra mig klar för sängen och säga godnatt här, så godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

En annan får noll kroner, inget jobb ju :( Man får vara glad för det lilla heter det ju :)



Sv: Ja jag borde sova men jag kan inte. Lite nervös inför imorgon, ska göra ett test på om mig, hoppas de ser bra ut. Markus är helt till sig och en annan rätt så nervös, tänk om det är kattskit :(



Kramar

2009-06-09 @ 23:41:58
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack det är mycket bättre nu =) Jo det gick bra båda fick sina vaccinationer och hon tyckte inte Liam var någe förkyld utan att det inte var något. Så sedaN bar vi oss iväg till bussen så vi satt 4 t & 50 min på bussen till sundsvall och killarna var så duktiga så. Lucas sov heela vägen upp och liam var vaken lite då & då =)så det gick jätte bra.Jasså? gick det bra för albin då ?=)Vi åker till Solle nu på torsdag till Söndag. Sedan kommer vi upp i Juli då macke har semester =)Nej det kan ju vara så att dem inte alltid är lika roliga, åh kan tänka mig det gud så skönt =)

Jag sitter på min pappas dator nu & försökte skrolla mitt på tangent bordet. haha. (Vi har en bärbar hemma) Hyffsat yr i kolan man är emellanåt =)

Stor Kram!

2009-06-10 @ 06:02:16
URL: http://familjenengstrombergsten.blogg.se/
Postat av: Frida

Underbar bild på Albin!!!!

Men gumman vad jobbigt att inte få sina föräldrapengar..

Hoppas att dom kommer snart så att ni får ordning på ekonomin..

Massor av kramar<3

2009-06-10 @ 09:48:54
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

f-kassan är ett släkte i sej... sucka..



mm vi fick vår återbäring med så gutt

2009-06-10 @ 13:29:04
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Lina

Sällan det är en massa strul med Försäkringskassan. Man kan ju bli less för mindre!

2009-06-10 @ 13:43:16
URL: http://lina007.blogspot.com
Postat av: Ung pappa till Inez

Jobbigt att inte få ut pengar i tid :S Sen kan man ofta ifrågasätta vad FK håller på med, gör det ens någonting på deras arbetstid?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0