Fredag

Det har varit en lång dag, känns det som. Tommy kom hem halv tre idag, så han hade ett ganska långt pass. När han kom hem så blev det att sätta igång. Först turades vi om att äta lunch/middag som bestod av goda rester från igår. Sedan blev det packning för fulla muggar. Gud vad mycket man ska ha med sig.

Vi åkte iväg mot stan vid halv fem iallafall. Kom fram vid halv sex, Albin sov väl ungefär sista halvtimmen. Väl där så tog jag mig an lilla Tilda direkt och myste. Hon är ju världens sötaste tjej, ville helst ta med henne hem. Jag och Tommy fick varsin bit smörgåstårta och päroncider till den, väldigt gott. Måste ju säga grattis till Jonna också, som tog studenten idag. Det var henne vi var där och firade. Underbart med studenten, det är nu livet börjar på allvar.
Albin fick sin middag där, lite senare än vanligt. Sedan pratade vi bara och hade allmänt trevligt. Vi for därifrån vid åtta.

När vi kom hem tog vi in det som behövdes. Bytte blöja på lillgubben och gjorde hans flaska som Tommy fick ge honom. Han somnade gott klockan nio och sover i eget rum. Vi får väl se hur det går. Vi ska sova i mammas & pappas säng inatt, underbart! Den är så skön. Annars brukar vi sova i mitt gamla rum, jag i sängen (som jag får väldigtont av) och Tommy på madrass. Så nu blir det lite "lyxigare" eftersom mamma & pappa är borta.

Albin är iallafall lite småsjuk nu. Jag som trodde att han var tät i näsan och snorig på grund av den hemska smällen. Men det har varit jättejobbigt i näsan även idag och sedan var han blek, hängig och kändes väldigt varm. Så jag tog tempen, som var på 38,2 då. Då är det ju förkylning han har, igen! Usch... jag hoppas verkligen att det håller sig ganska lugnt. Med tanke på att vi ska bila till Sundsvall imorgon, gå i massa affärer och sova hos Albins gudmor. Det ska bli så himla roligt att äntligen få komma iväg och handla lite och även få spendera natten hos Camilla. Håll tummarna för oss att det ska gå bra.

Imorgon kommer jag nog inte kunna sitta något vid datorn alls, utan det blir nog inte förrän på Söndag eftermiddag/kväll som jag uppdaterar nästa gång. Så jag får säga - Ha en underbar helg!
Har tyvärr inte tagit några bilder idag, så det blir lite tråkigt inlägg...

Kommentarer
Postat av: Bröllopsbloggen

Men ha det så härligt nu!

shoppa loss och njut av att bara va...



krya på lille albin med



2009-06-12 @ 22:34:39
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0