Bloggningen lider

Herregud vilken dålig bloggerska jag blivit nu. Det som är tråkigt är att så himla många besökare försvinner, när man inte uppdaterar så ofta. Men jag har faktiskt valt att strunta i det. För dom som verkligen gillar bloggen och dom som känner mig fortsätter väl besöka oss ändå. Det finns verkligen inte mycket tid över för att blogga nu. Och som jag redan sagt så prioriterar man inte datorn när det är så fint väder heller. Det är också alldeles för varmt att sitta här. Då blir det ju dessa stunder på sena kvällen, då Albin och Tommy gått och lagt sig. Då jag egentligen är för trött och bara sitter och tänker på att jag måste gå och lägga mig. Det är fortfarande ganska varmt, men det går iallafall att andas. Men det blir bara korta tråkiga inlägg. Går inte att göra så mycket åt. Det är lite mycket att tänka på just nu också. Man känner sig stressad och mår näst intill lite dåligt. Det orkar jag inte ta upp nu, men kommer väl skriva det så småningom.

Dagen och kvällen har annars varit väldigt trevlig. Vi har umgåtts med Anneli och Peter ute i deras stuga. Jag har ätit en massa vattenmelon, men inte tillräckligt enligt mig, för det är ju så otroligt gott. Albin har premiärbadat, i sin nya lilla pool som vi köpte igår. Sedan blev vi helt spontant bjudna på grillat, vilket också var väldigt gott. Det var väl nästan 30 pers som satt tillsammans där ute och käkade. Albin har varit väldigt övertrött, då det blev lite knas med sömnen idag. Har inte fått någon färg på mig den här dagen, då jag inte vistats så mycket i solen. Men hoppas kanske på lite mer imorgon. Då ska vi antagligen dit igen och må gott.
Nu ska jag bjuda på några bilder från dagen, sedan tänkte jag lägga mig och försöka sova. För jag är så trött att jag nog skulle kunna somna sittandes. Albin somnade efter 22 ikväll, jag hoppas verkligen att detta är en rutin som går att ändra på snart...

En Albin som visslar  :)

Albin somnade en liten sväng i vagnen

Härligt väder, god mat & trevliga människor

Mina underbara älsklingar

Jag & Tommy


Kommentarer
Postat av: Amanda

Bloggen har du väl ändå för din egen skull. Och som du sa...dom som vill fortsätter läsa din blogg oavsett hur ofta du uppdaterar. Och det är väl egentligen dom läsarna som betyder nåt. Så resonerar iaf jag.

För man kan inte uppdatera sin blogg och försöka hålla den vid liv för deras skull OCH försöka ha ett fungerande liv vid sidan om bloggen. Det kommer aldrig fungera i längden.



Hoppas ni får en riktigt fin och solig söndag idag!

Kram på dig vännen!



Och jag kommer iaf att fortsätta läsa! ;o)

2009-06-28 @ 08:14:41
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så sant så..

vem vill sitta och blogga en massa när det är vackert väder..

själv sitter man dock inne en hel del ändå.. lite små feg fortfarande och nästan för varmt ute nu för min smak..



Men jag följer din blogg ändå så.. :)

ha det gott i det underbara vädret och blogga sen när det regnar lite istället... :)

2009-06-28 @ 11:37:48
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken söt bild på er :)

Och du är inte ensam om att vara dålig på att blogga. men man vill ju njuta av vädret, vi har 38 grader i solen... Så vem vill sitta vid en dator som jag gör nu haha... Ska till stranden och pressa ;)



Sv:Klart du är en pop kung ;)



KRAM

2009-06-28 @ 11:48:35
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Resonerar likladant, besökarna kanske återkommer när det blir regn och rusk dessutom! Kram!

2009-06-28 @ 13:06:20
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Annette

Jag tycker du är duktig på att blogga ändå Karin. Det är klart man ska ta vara på vädret medan vi har det. Njuta!

Jag kommer ändå fortsätta läsa, det är så roligt att läsa om hur ni har det. Känns nästan som om vi fortfarande träffas varje dag ;) Kram

2009-06-29 @ 00:36:55
URL: http://aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0