Bvc & kompisträff

Väldigt sen uppdatering, pga att jag varken haft ork eller tid att sitta vid datorn.
Dagen började jobbigt som attan. Ett plus var ju att våran lilla prins var duktig inatt, jag tror att han bara vaknade en gång, vad jag minns iallafall. Sedan klev Tommy upp med honom i morse. Jag låg kvar till ungefär halv nio. När jag klev upp så hade jag fortfarande den hemska tröttheten som jag nu haft i 3 dagar. Höll i sig hela förmiddagen, kände mig både svimfärdig och nästan gråtfärdig. Tommy gick till jobbet vid 12. Då höll jag på att göra mig i ordning lite. Albin fick sin lunch och sedan klädde vi på oss. Packade med oss grejer och for bort på bvc. Där vi mötte upp Anneli & Max, himla trevligt att äntligen träffades och fick surra lite. Pojkarna uppskattade det minst lika mycket, dom busade och var relativt glada. Trots att dom hela tiden ville ha samma saker och Max helst ville "slå" Albin i huvudet hela tiden. Haha så söta!
Albin vägde 8270 gram och var 72,5 lång. Han har växt väldigt lite på längden nu på sistone, men istället hade han ju fått lite plus på vikten, så det var ju bra. När vi var klar där så åkte vi hem till Anneli & Max. Där blev det en massa surr och lite kaffe. Max fick sova ute i vagnen och Albin fick flaskan och somnade i min famn, tyvärr bara i 30 minuter.
Sedan bjöd dom mig även på middag, snälla som dom är, korv & makaroner. Albin fick majskrokar och vatten. Pojkarna busade en massa, ville ha exakt samma saker. Så dom tog av varandra och bytte allting. Tog några söta bilder på dom små liven. Albin hade väldigt roligt åt både Anneli & Mathias också. Nu hoppas jag att det inte dröjer allt för länge tills nästa gång. Kanske kan gå dit en sväng på Lördag för att gratta Anneli till hennes examen.
Vi åkte hem strax före fem. Då fick Albin sin middag och sedan har vi lekt, myst, pratat med pappa Tommy i telefon och tittat på teve. Albin sov en förmiddagslur på 40 minuter och en eftermiddagslur på 30 minuter idag. Det är på tok för lite för honom. Så det resulterade i att han var väldigt trött och grinig ikväll, det är man ju van. Men det är så synd om honom. 19.20 gav jag upp, då gjorde jag en flaska och gav honom. Han somnade hårt och gott, så han ligger nu.
Jag sitter här och inväntar Desperate Housewives, som vanligt då det är Tisdag. Sedan hoppas jag att jag kan försöka komma i säng i vettig tid ikväll, jag behöver det. Hoppas ni haft en bra dag. Nu ska jag bjuda på några bilder innan jag går...

Albin & Max - dom söta polarna






Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vad liten pojk :)

Skönt du haft en hyfast ok dag idaga i alla fall :)



Kram

2009-06-02 @ 21:48:07
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilka söta polare :D



Kram Jenny

2009-06-02 @ 23:54:37
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0