10 månader

Idag blev våran lilla klimp 10 månader! Dagen till ära har varit lugn, varit ute litegrann såklart. Jag och Albin gick bland annat till dagis och hälsade på en sväng. Han tyckte det var roligt att se lite barn.
Tommy kom hem strax efter halv tre idag. Då var vi och handlade lite, sedan gjorde jag den goda ost & skinksalladen som vi åt till middag.

Vi har varit hos Albins farfar en sväng. Där lämnade vi biljäveln som ska stå och droppa sig torr på olja, för att oljetråget ska fixas imorgon, igen! Vi promenerade hem därifrån med Albin i vagnen, vilket han såklart älskade.
Sedan var det fullt ös här hemma, som vanligt. Nu går det verkligen snabbt som attan och hans humör blir bara värre och värre. Ibland kan vi inte annat än skratta Tommy och jag :)

Strax efter nio somnade han helt av flaskan och vaknade inte när Tommy la ner honom heller - peppar peppar! Så det var underbart skönt. Annars brukar det vara lite jobbigt vid läggdags.

Imorgon väntar antagligen ännu en varm dag. Tommy jobbar och när han kommer hem så ska vi nog åka en sväng till Ramselesjön, kanske ta oss ett dopp. På kvällen har vi bestämt att vi ska hälsa på Malin & Mattias en sväng, det beror på Albins humör. Denna värme tar så otroligt på Albin, han har svårt att sova, han är grinig och han har fruktansvärda värmeutslag.

Nu ska jag  göra mig klar för sängen och hoppas på en hyffsad natt, för natten till idag var inte alls bra och jag har inte fått vila nånting idag heller. Och det är ju inte bara dom små som blir änu tröttare av värmen, även jag :)
Hoppas att jag kan uppdatera lite på dagen imorgon, jag har ju lite att berätta... Godnatt!

VÅRAN ALBIN  ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis Albin på 10-månaders dagen! ^^

Kramar

2009-06-30 @ 08:05:48
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tio månader! Stora grabben nu ju!



Sv: Ja casper blir oxå jätte varm. Matstunderna är kämpiga just nu.. och han kommer inte till ro och vila ngt till ngn vidare heller så han blir kinkig och trött och hungrig och varm och allt på en gång.. inget kul alls..

Just nu är ett stort parasoll högt upp på önskelistan så vi kan sitta ute lite!

2009-06-30 @ 10:36:21
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Emma

Aaw grattis till Albino på 10 månaders dagen :) <3



Sv: Ja men verkligen, det är för varmt men på kvällen är det skönt! Hoppas ni solar som bara den nu och blir små negrar :)



Kram

2009-06-30 @ 12:14:25
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

grattis till stora albin... :)

kamrkam

2009-06-30 @ 17:59:05
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: emma härnqvist/perfektion

stora killen nu ju :)



de är bannemig inte lätt att soa nu när d eär så varmt de håller jag med. ikväll har jag varit nere vid havet och grillat, njutit av solen och trevliga vänner. du då?

2009-07-01 @ 22:39:39
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0