Onsdag

Nu är det redan Onsdag, skönt att veckan också går ganska snabbt. Albin har just somnat, hoppas på att det blir en bra lur, det behöver han. Natten har väl varit lite si sådär, den hade kunnat vara bättre, men den hade även kunnat vara sämre. Så man ska inte klaga. Men i morse då vi skulle stiga upp klockan 7, så såg jag både suddigt och dubbelt, så trött var jag. Fast efter en stund blir det ju bättre, tvätta av ansiktet lite och sedan fullt ös.
Har pratat med Tommy också. När han kommer hem så ska vi göra oss i ordning och åka till Albins farmor, för Albins farbror Henrik med familj är där. Vädret är ju lite bättre idag, solen tittar fram ibland och det är inget regn än så länge. Glömde ju att tala om gårdagens väder. Vi hade blixtar & dunder, halvstorm och regn. Var tvungen att stänga ner datorn och teven ett tag.
Nu tänker jag lägga mig i soffan och slöa framför Våra bästa år... Ha en bra dag!

Albin på bilutställningen i Lördags

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad söt han var på bilden. ^^ Så tuff med keps!



Hoppas ni får en bra dag idag efter ni vaknat till lite. :o)

Kramar

2009-07-15 @ 12:07:32
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emma

Kan ni inte dela med er av regnet så delar vi med oss av sol och värme? Vad mysigt det låter att åka till Albinos farmor och de andra... Önska jag hade den kontakten med min familj och släkt, ja även M´s...

Kram

2009-07-15 @ 12:29:12
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: En kompis ska titta på det, men jag blev riktigt sugen, perfekt pris. Man kan ju titta, de skadar ju inte :) och de ligger ju perfekt, varken jag eller M vill bo så himla centralt, inte våran stil :)



Ja kan säga att vi har 27 grader ute och 25 inne, klibbig värme och ger mig huvudvärk :s

Japp jag gnäller ;)



Kram

2009-07-15 @ 15:40:40
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Är det därför det luktar svett här nere ;)

Men Karin då, jag har ju sagt åt dig att man ska tvätta sig iaf två ggr om året hihi

(hoppas du tål min kassa humor)



Jag hitta precis en OTROLIG fotograv och till bra pris, men kan jag bli snygg på bild? hade varit kul att överraska M med lite fina bilder på sig själv, eller det är för ego? :s hjälp!

Kram

2009-07-15 @ 15:55:02
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Jessika

Tycker synd om dig som har så ont vännen :( Gissa vart jag ska på Fredag? Till Åsele, jiho, det ska bli så kul :) Kram!

2009-07-15 @ 20:28:57
URL: http://jessika-lapetitefleur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0