Kväll igen

Och den har varit trevlig dessutom. Jag och lilla familjen åkte som sagt till Albins farmor. Jag köpte med mig mat från grillen som jag käkade upp där hemma. Sedan bjöds det på gofika, vi surrade och hade allmänt trevligt. Vädret har varit jättehärligt ute idag och är det fortfarande. Just nu är hela himlen blå till och med! Där hos svärmor så var ju även Albins farbror Henrik med familj. Albin blev jätterädd när Henrik skulle hålla i honom, så det gick inte för sig. Pappa fick ta tillbaka honom, haha! Det blir ju extra svårt när man ses så sällan, Albin känner väl inte igen honom. Det är inte lätt.

Henriks son Patrik som snart blir 8 år, ska kliva upp klockan 03.30 för att följa med Tommy i lastbilen ett helt arbetspass. Det blir nog roligt för honom tror jag. Och blir han trött är det ju bara att lägga sig och sova. Det är nästan så att jag blir lite avundsjuk, jag skulle också vilja följa med en hel dag sådär någon gång.

Iallafall så kom vi hem vid klockan åtta, gjorde i ordning flaskan som Tommy fick ge Albin. Jag surrade lite med mamma i telefonen medans. Sedan kom Tommy ut, lite smått förtvivlad och var tvungen att åka till Brorssons. Albin vaknade, så jag fick ta över. Jag satt och höll honom i famnen och sjöng för honom hela tiden. Till slut somande han in så sött hos mig. Det är så att man smälter! Hade jag inte haft så ont i ryggen, hade jag nog suttit kvar där lite längre. För finns det något mysigare? Min nacke har varit aningen bättre idag, men då var ryggen värre istället. Lite klagomål måste jag ju få lägga till? :)

Albins kusin Patrik - världens roligaste 8-åring!

Lilla prinsessan Evelina, med sin mamma Erika...

En väldigt intresserad Albin, han älskar att se andra barn!


Kommentarer
Postat av: Linda&Nellu

hej! 6 bloggar är med och tävlar om att bli veckans blogg,

och vi är en av dom! just nu ligger vi tvåa,

men din röst kanske kan ändra på det ;)

så gå in på den här länken

"http://sandraarvidssons.blogg.se/2009/july/veckans-blogg.html#comment"

och rösta på nummer 2 och gör oss glada :) puss

2009-07-15 @ 21:40:12
URL: http://aplaceinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0