Hej bloggen!

Slänger in ett snabbt litet inlägg här. Natten vi hade tills idag var minst sagt fruktansvärd, enligt mig. Fy, man vill inte ens tänka på det. Men dagen har väl varit till belåtenhet. Förutom att Albin inte sov tillräckligt på sin förmiddagslur. Men när han vaknade så tog vi vagnen och gick bort till Brorssons (åkeriet), där vi väntade på att pappa skulle bli klar. Han fick lite tidigare dag idag iallafall, skönt när det är Fredag. Albin fick sitta lite med pappa i lastbilen också, vilket han verkligen älskade. Jag tog så många fina bilder på dom. Jag kan lägga in några senare. Just nu är nämligen pojkarna ute, och dom har kameran med sig. Kameran följer alltid med när man är med Albin :) Medan jag är själv här hemma så ska jag plocka litegranna tänkte jag.
Ha en bra kväll, så återkommer jag senare!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysig för Abin att få åka med pappa :) hihi Ha en riktigt fin helg! Kram Jenny

2009-07-17 @ 22:36:34
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0