Godnatt!

Idag har det inte varit så mycket tid vid datorn, utan en massa annat. Fullt upp hela tiden. Albin hade väldigt svårt att somna ikväll. Och han hade precis sån där panik som han hade natten till idag, som för övrigt var en fruktansvärd natt. Om ni ville veta.
Elin & Edvin kom och hälsade på oss idag. Vi fikade kaffe och goda bullar som dom hade köpt med sig. Pojkarna busade och lekte hejvilt.
Sedan for vi till Albins gammelfarfar Bertil en snabb liten sväng, det var roligt att träffa honom då det var ett tag sen sist. Jag tror att han tyckte det var roligt att få se Albin också.
Ikväll har vi haft Albins farbror Kennet här på besök, ända tills nu. Han och Tommy har druckit lite öl, medan jag har nöjt mig gott med cola. Det har varit en trevlig dag. Albin har sån tur som är omgiven av så många underbara människor, både familj, släkt och vänner.
Jag är trött och har ont lite varstans. Hela dagen har jag haft ont i huvudet, magen, ryggen, nacken och känt mig lite yr & illamående av tröttheten. Så nu ska jag sällskapa min karl i sängen. Återkommer nog imorgon, godnatt och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

inga jordgubbar här idga.. men jäklars va gott de hade varit med de till frukost!

2009-07-11 @ 11:10:56
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0