God kväll i stugan

Nu sitter jag här i stugan och mår gott. I knät har jag våran nya dator och den fungerar klockrent, så härligt! Jag har åkt på någon konstig förkylning, det är hemskt på kvällarna och morgnarna men under dagarna är det helt okej. Förutom att jag under hela dagen idag har haft migrän, tills jag fick en migräntablett av svägerskan Malin och det förvånansvärt gick över. Kors i taket! Nu är jag bara väldigt hes, nästan utan röst, väldigt trött och känner att huvudvärken börjar komma tillbaka. Ska snart gå ut till "lillstugan" där jag spenderar natten. Där ligger lillklimpen redan och sover, vi har en apparat här inne i rätta stugan där man hör om Albin vaknar. Nu håller batteriet på att ta slut här, så jag måste säga godnatt och adjö. Ha en underbar helg så återkommer jag nog imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0