Anna Nicole

Den här dagen har varit som alla andra söndagar, ganska tråkig och man gruvar sig för att det snart är Måndag. Men den har varit ganska okej ändå. Min mage har varit mycket bättre nu ikväll. I morse trodde jag nästan att jag kanske hade fått en släng av magsjuka. Men senare trodde jag inte det. Senare på eftermiddagen var jag bra igen och jag har ätit både lite godis och lite mat ikväll och det har gått bra. Kan säga att jag var väldigt hungrig eftersom jag inte hade ätit nånting på hela dagen. Mamma tror inte heller att det var magsjuka jag fick, utan hon tror att det är den där jäkla gallan som spökade. Jag fick dom symptomen. När jag har magsjuka så brukar jag alltid må illa och kräkas, och jag brukar absolut inte vara bra efter ett dygn eller mindre och man brukar ju inte kunna äta utan att bli dålig. Så någon magsjuka kan jag garantera att det inte var. Skönt att det blev bra iallafall. Jag blir så rädd när jag får så ont i magen, framför allt när man inte vet vad det är och man bor över 7 mil från närmaste sjukhus (ifall det skulle bli något allvarligare). Men nog om det nu...

Vi var hos Tommys pappa i några timmar idag, för Tommy hade tvättat bilen och så stod rubbning och vaxning på schemat. Det var verkligen var forden behövde, men gud vilken jäkla tid det tar. Han hann inte med hela bilen utan taket och ena sidan får vänta till någon annan dag. Albin levde rövare som vanligt, han skulle öppna ugnen, alla luckor han kom åt och dra fram allt han ville ha. Trött var han men ville inte sova, så det blev en övertrött pojke här senare på kvällen. Men just nu sover båda mina prinsar och jag ligger i soffan och kollar på filmen om Anna Nicole Smith. Efter den blir det att göra sig klar för sängen, krypa ner med en katalog och drömma sig bort i heminredningen. Hoppas ni haft en bra helg, godnatt!


Kommentarer
Postat av: maria

Tack :)

2009-07-19 @ 23:40:34
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du har inte ätit nåt olämpligt då? Så det var därför magen krånglade.



Skönt att det är bättre iaf.

Kram

2009-07-20 @ 07:02:00
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: ja jag längtar nästan tills han kan vända sig på båda hållen så han slipper bli så arg när han blir trött på att ligga på magen! :)

2009-07-20 @ 10:02:35
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh jag missade Anna Nicole Smith igår, ingen ville se det mer än jag så jag blev över röstad :( Var den bra?



Sv: Egentligen blev jag nog inte förvånad, undrar vad som inte passar din lilla herre, något måste det ju vara... Jobbigt! :(



Kramar

2009-07-20 @ 11:20:18
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: ja det är ju det som är lite det dumma...

Lär han sig vända båda hållen så lär han inte stanna länge där man lägger han...

Han gör nästan kryprörelser med benen nu oxå så det är nästan så man bara vill skrika STOPP! ta det lugnt liksom...

2009-07-20 @ 11:20:19
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0