Utmaning

Jag har blivit utmanad av Linnea

Regler:

1. Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.



1. Jag är fruktansvärt lat och har dålig självdisciplin.
2. Jag har varit överrörlig och extremt vig en gång i tiden. Man kan ju verkligen inte tro det idag  :)
3. Jag vill ha minst 3 barn, som jag känner just nu.
4. Härmar Linnea lite, fast för mig var det tvärtom. Jag trodde verkligen att Albin var en flicka när han låg i min mage.
5. Jag skulle väldigt gärna vilja bli barnmorska, har varit min dröm sen jag var liten. Den kommer troligtvis inte att uppfyllas, men det kanske iallafall kan vara bra att ha en dröm?
6. Jag skulle kunna dö för min familj! Dom är mitt allt.
7. Sist men inte minst, jag är väldigt mörkrädd!

Sju personer jag utmanar är :

Vicky
Lena
Ida
Tova
Verran
Anneli
Angelica


Kommentarer
Postat av: Tova

Hej Karin!

Svar; Hihi, mjo man kan väl säga att jag lite väsk-tokig! Vad menar du med utmaning?

Kramar! :)

2009-01-18 @ 19:29:39
URL: http://tovamaria.blogg.se/
Postat av: malin

roliga "sanningar" ;D hihi!



//Malin

2009-01-18 @ 23:03:15
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0