Sjuka lilla Albin

Natten har väl varit som vanligt, förutom att han har varit väldigt missnöjd flera gånger han vaknat. Febern håller fortfarande i sig. Han får alvedonsupp var 6:e timme. Jag är glad att han får i sig mat iallafall, även om han kräks mer än vanligt.
Igår kväll var han också väldigt missnöjd till och från och det var väldigt svårt att få honom att somna, till slut somnade han klockan elva...

Tommy är på skolan idag, så det innebär att vi är själv hemma, jag och Abbe. Det är väldigt trist och tiden går ju dubbelt så sakta. Och nu kan jag ju inte ta ut han i vagnen heller när han är dålig och febrig. Så det är bara att stanna inne och försöka underhålla det lilla livet.

Jag hoppas verkligen att han blir bättre snart. Jag ska försöka fånga lite urin på han under dagen, som jag kan spara i kylskåpet tills jag ska på bvc imorrn. Så dom kan ta en urinsticka på det. Jag tycker att hans kiss luktar så himla mycket och starkt, och det brukar det inte göra annars. Det är säkert ingenting, men det kan ju ändå vara bra att utesluta det då.

Eftersom jag fick mammapenningen idag så tror jag att jag ska beställa gåstolen åt Albin, lika bra att passa på.
Ska även betala några räkningar.
Sen när Tommy kommer hem blir det mer tvättning och så är det en ny stor disk som väntar.

Nu måste jag gå till lilla pipen Larsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0