Mysig Lördag kväll

Nu sitter jag här igen, eller fortfarande kan man väl säga.. man blir lätt fast vid den här fyrkantiga saken!

Tommy och Albin var borta i typ två timmar förut. När dom kom hem var det matdags för Albin.
Efter han hade ätit så låg han på filten på golvet, vilket han ibland brukar gilla. Han rör sig ju som jag vet inte vad. Vrider, vänder och förflyttar sig.
Den här gången gick det riktigt snabbt, ingen av oss hann hinna med. Han låg ju först på rygg, vände sig till mage och höll upp huvudet högt och rullade sedan snabbt till rygg igen men utanför filten.
Han blev lite rädd och gnällde till men så fort vi tog upp han så var det bra. Gud vad snabbt det går alltså! Men det var roligt att han vände sig så bra.

~~ MAMMAS PRINS ~~
Det ser nästan ut som att han ligger och tar detta kort på sig själv?? :)


Strax före fyra åkte mina grabbar iväg till Göran för att se Modo matchen.
Jag stannade hemma för att få vara själv lite längre, ha det lugnt och skönt, framför allt tyst.

Jag gick på ica och handlade lite smått och gott - bland annat två stycken gröna växter (behövdes faktiskt) som var billiga, en digital personvåg åt mamma & pappa och en massa lösgodis. Godiset har jag redan börjat tjuväta av, och det var inte helt fel...

Nä nu ska jag lägga mig i soffan, så jag hinner ligga en stund innan mina prinsar kommer hem. Måste ju passa på medan man kan!
Ikväll blir det nog att se Körslaget klockan 20 och efter det är det Wallander - Bröderna.

Ha en trevlig Lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: Faster

Så himla fint kort på prinsen! :)

2009-01-17 @ 20:23:33
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Faster

Så himla fint kort på prinsen! :)

2009-01-17 @ 20:23:34
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jessika

rakarns vilken söt unge du har!!!

2009-01-18 @ 15:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0