Loreal Mascara

Har länge velat köpa Loreals nya mascara "Extra Volume Collagene".
Men har tänkt att det inte är någon brådska, eftersom jag inte bryr mig så hemskt mycket om mitt utseende.
Har inte ork eller tid för det heller och så lägger jag pengar på annat.
Men jag blev då glad häromdagen när mamma sa att hon hade köpt den och inte gillade den.
Så nu ska jag få den av henne, helt ny och bara använd en gång. Kan det bli bättre? Gratis och allt  :)
Hoppas bara att den är hälften så bra som jag förväntar mig att den ska vara.



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ser ju det, snyggt!

Bara man sitter en liten stund så kommer man på till sist :)

Ha det bra och pussa lilla prins Albin från mig (förhoppningsvis sover han nu och gör det tills imorgon så du kan ge han pussen då)

Kram!

2009-01-22 @ 22:02:58
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Alltid roligt när man får någonting utav sina nära och kära : )

2009-01-22 @ 23:15:04
URL: http://pluppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0