Lördag den tredje

Natten var faktiskt bra, lillgubben var duktig. Han somnade klockan 23 och sov till 04.30, då han åt och var vaken en liten stund. Somnade sedan om, vaknade några gånger men åt inte förrän klockan 8.30... Kan ju inte klaga iallafall!
Nu vet jag ju också att han får i sig tillräckligt med mat, då han äter ur flaskan.

Just nu ligger Albin i sin säng och sover gott. Han somnade för typ 20 minuter sedan efter att ha ätit 225 ml som jag hade pumpat ur. Det åt han på ett naffs, jättebra tycker jag. Då borde han kunna klara sig i 4 timmar igen.

Idag åkte vi till Albin farmor och hälsade på. Där var också Elin, Edvin och Tommys bror Magnus. Det var väldigt trevligt, vi fikade och surrade. Albin sov en bra stund i sin bilstol då vi kom dit. Edvin lekte på för fullt som vanligt...

En sovande sötnos!


En busig Edvin


Nu sitter jag här, har det lugnt och skönt. Har ätit lite rester från igår. Tommy är hos sin pappa och tittar på hockey, som jag egentligen också hade tänkt göra. Eftersom det är Modo - Färjestad idag. Men jag kände att jag inte orkade, och så var Albin så trött, så jag ville inte böka på nånting utan provade lägga honom istället och det gav ju resultat.

Det har såklart inte blivit någon städning eller tvättning idag, har inte funnits någon tid för det. Men vi måste tvätta några tvättar ikväll, för Albin behöver bodysar eftersom alla är smutsiga, dom långärmade iallafall. Albin och jag åker ju till mamma & pappa imorrn och blir där tills på Onsdag. Så därför måste det göras lite ikväll. Städningen får tyvärr vänta.

Ikväll blir det teve med ostkrokar och läsk. Tommy ska skjutsa ner några till stan senare.
Om 40 minuter börjar Jönssonligan, så den ska jag se. Sen blir det Körslaget.

Ha en trevlig Lördag kväll!


Kommentarer
Postat av: Elin

Rätt lag vann idag :)

Kanske beror det lille Es otroligt vackra tröja ler

2009-01-03 @ 22:10:03
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack :)

2009-01-03 @ 22:26:34
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0