Helgens slut

Nu är klockan halv tio och jag fick just Albin att somna, efter över 1 timmes försök. Vi får se hur det går. Han har verkligen humör den här lille mannen.

Idag har vi bara varit hemma och inne hela dagen, trots den milda temperaturen ute. Men har faktiskt inte haft varken ork eller lust till nånting annat. Känner mig seg som en gammal råtta, efter tre jobbiga nätter. Det var alltså förstås likadant inatt igen...
Jag gav Albin lite Katrinplommonpuré nu till kvällen, får se om det ger något resultat. Han har ju kräkts ganska mycket, men jag hoppas att det hann smälta lite innan.

Nu är alla julgrejer nerpackade och Tommy har tagit ner det mesta till förrådet. Jag tror jag ska plocka ihop staken och stjärnorna imorrn så det är gjort.

Det blev kyckling och ris till middag idag och efteråt blev det kaffe & glass - krossad choklad. Det var göttans!

Nu får vi se hur denna natt blir, jag hoppas inte att jag ska bli segare imorrn än jag kännt mig idag iallafall. Har sån värk i kroppen också, lite varstans. Den här ständiga värken i ryggen och nacken, men lite mer nu och så har jag ont i knäna,  armarna och känner mig knepig i skallen.

Nu är helgen slut och julen dansas ut. Egentligen lite för tidigt, för tjugonde dag knut är ju på Tisdag. Men skönt att ha det gjort. Även om jag älskar julen och tycker julgrejer, ljus, stakar och allt där till är mysigt.

Nu ska jag ta och varva ner lite. Tänderna är redan borstade, så när jag känner mig redo så kryper jag till sängs.
Vi får väl se vad dagen har att erbjuda imorgon, vad man hittar på för nånting.

Bjuder på unge herr Larssons outfit denna dag

Body - Lindex
Byxa - Polarn & Pyret
Strumpor - Lindex


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0