Heja Sverige!

För en stund sedan vann Sverige mot Slovakien med 5-3, och herregud vilken match. Vad duktiga Sverigepojkarna är, roligt att se...
Synd bara att Färjestad förlorade mot Modo, men sånt kan hända. Modo behövde ju vinna...

Albin somnade strax före halv tolv, lilla tjurungen där! :) Men jag hoppas att han ska sova bra inatt.

Ikväll har vi fått all tvätt tvättad, lite är kvar att tumla. Så imorrn blir det att vika. Måste då även diska, packa och greja, för då beger jag och Albin oss mot Sollefteåhållet. Det blir roligt att träffa mamma & pappa. Synd bara att dom inte är så fräsch.

Håller på med tandborstningen nu, så jag ska göra mig klar för sängen.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0