Goder afton

Det har verkligen varit en bra dag idag. Albin har varit snäll, glad och nöjd hela dagen. Gnällde bara nån timme ikväll, då han var både trött och lite hungrig.
Han fick ersättning vid fyra idag. Sen fick han amma lite strax före åtta ikväll - så mysigt! Tänkte att då kan han kanske hålla sig ett tag, så kan han få ett helt mål ersättning innan man försöker sova ner honom för natten. Och mycket riktigt så gick det kanon. Han åt sista målet strax före tio, sedan somnade han 22.40.

Jag kommer verkligen sakna amningen sedan, när det så småningom tar slut. Är lite sorgsen faktiskt, men men. Man måste göra det som måste göras... Jag kommer iallafall att fortsätta amma lite så länge det går. Men mest när han vaknar på morgonen, om han vaknar på natten och ibland även lite på kvällen. Resten blir pumpning och ersättning, eftersom det fungerar så bra och då han får behålla den maten bättre och håller sig längre. Men nog om detta nu!

Vi åkte ju hem från mamma & pappa idag. Och när vi kom till Ramsele så sprang jag in och handlade några enstaka varor, sedan åkte vi till Ovanmo och hälsade på Elin lille Edvin. Köpte med mig en god butterkaka som vi åt till kaffet. Albin var nöjd och snäll hela besöket, helt sanslöst vad underbart! Man kan ju inte säga att man blivit bortskämd på det planet. Så gud vad man känner sig lycklig nu. Och om inte annat, väldigt glad för Albins skull.

Sen har vi bara varit hemma och myst framför teven.
Imorrn vet jag inte riktigt vad det blir. Jag måste diska, och så skulle det behövas städas och tvätta lite igen. Annars blir det nog lugnt som vanligt. Det är ju Fredag, och det efterlängtade Lets Dance börjar, så det ska bli väldigt roligt. Är så förväntansfull. Min favorit Kitty är ju med, och många fler bra också. Sen får vi se vad man gör för mat, om man har orken och lusten att sno ihop något smaskigt.

Let´s Dance 2009


Nu ska jag snart göra mig klar för natten, hoppa i säng och invänta John Blund.

God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0