Dagens tabbe

Idag strax efter ett tog vi vagnen och gick ut en sväng. För att få lite frisk luft och för att gubben kanske kunde sova en stund. Han sov i nästan en timme sammanlagt, så det var skönt.

Fick ett litet leende från vagnen  :)




TILL SAKEN...
Jag brukar alltid ha bankomatkortet i börsen, handlar oftast med det också.
Idag när Albin hade somnat så gick jag först in på Grillen och köpte snus, med kontanterna jag hade kvar.
Sedan hade jag inte tänkt att handla nånting, men gick in på ICA för att fördriva tiden lite eftersom gubben redan sov. Väl där så var det såklart några grejer jag skulle köpa. Gick till kassan, la upp allting på bandet och när Kajsa sedan säger summan och jag öppnar börsen, så är inte kortet där.
Det låg hemma vid datorn, för att jag betalade räkningar igår. Då är det tur att man bor i en liten by, där man känner folket. Dessutom att jag bor så himla nära.
Så det var bara att packa, gå hem med grejerna och springa upp och hämta kortet. Sedan tillbaka till affären och betala. Men vilken tabbe, klantiga Karin i ett nötskal!

Nu har jag iallafall druckit en kopp kaffe och ätit wienerbröd. Albin ligger faktiskt ganska så nöjd på filten på golvet, än så länge. Ska ta och gosa lite med honom nu, och vänta på att hans pappa ska komma hem.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jag gjorde exakt samma sak, skulle handla och då jag skulle betala var inte kortet i börsen. Det hade Henke hemma i sin jackficka. De va bara att vända om å hämta det :P

2009-01-22 @ 18:28:58
URL: http://Noahsmamma.bloggagratis.se
Postat av: M.

Vad har ni för vagn?:P

2009-01-23 @ 10:25:34
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0