Trött & drömmande

Ja, nu är jag alldeles matt. Och jag har grymt ont i min rygg. Jag och Albin var ute ett tag idag, det var riktigt skönt. Tills att jag fick mer och mer känningar i ryggen. Då gick jag in på ica och handlade innan vi gick hem. Innan jag påbörjade den lilla promenaden tog jag posten ur postlådan. Min stegräknare hade kommit! Passade ju perfekt, så jag provade den emd en gång. Jag gick bara 3600 steg idag, men då gick jag i sakta mak och inge långt. Mera ska det bli framöver.

När vi kom hem fick Abbe lunch och han åt nästan en hel burk. Sedan fick han katrinplommonpuré till efterrätt, för att han är hård i magen. Jag åt också en liten lunch som bestod av en blodapelsin, riskakor och en risi frutti.

Just nu är det Oprah på teven och väldigt roligt program att se idag. Kanske lite inspirerande för mig som är väldigt överviktig och vill gå ner i vikt. För det handlar om just såna som varit överviktiga och gått ner så många kilon att dom ser ut att vara en annan person. Jag vill också nå dit, och jag hoppas verkligen att jag lyckas!!

Tittade i Halens katalogen som kom med posten idag. Jag bara drömmer om att få ha en kropp, som kan ha små söta kjolar och klänningar, och se bra ut i dom. Såg flera stycken faktiskt, här kommer två exempel.



Sen hittade jag ett par väldigt söta skor, ett par högklackade pumps med hjärtan på. Dom skulle jag nästan vilja ha, bara för att. Även om dom kanske inte skulle användas så mycket.



Kommentarer
Postat av: Victoria

Du får gärna ta några böcker. Ska hämta fler i källaren tänkte jag. Vad gillar du får typ av böcker ?

2009-02-25 @ 14:50:24
URL: http://victoriagt.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tusen, tusen tack för det =)

Hoppas allt är bra med er!

Kramar

2009-02-25 @ 16:26:47
URL: http://bekkiis.dinstudio.se
Postat av: Rebecca

Nja, jag kan ju inte direkt påstå att det här med att vara gravid har varit nån dans på rosor hittills. :p Har inte alls mått nå bra, med mycket kräkningar, illamående och sjuk trötthet!

Men tror att det håller på att vända nu, vilket vore skönt så man kanske kan börja njuta! =)



Kramar







2009-02-25 @ 18:12:01
URL: http://bekkiis.dinstudio.se
Postat av: emma härnqvist/perfektion

åh okej. ja de förstår jag då. hoppas att du kan vara med i nästa tävling jag håller istället. kram

2009-02-25 @ 20:37:53
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okejokej, jag längtar tills jag får min egna lilla sockerunge =)

2009-02-25 @ 21:41:38
Postat av: Anonym

jag skickade förra, tröck på enter försnabbt igen :P hehe

2009-02-25 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0