Nyhetsmorgon

Här hemma har det väl varit en si sådär natt. Albin ville verkligen inte sova igår kväll, när han hade vaknat efter sin tupplur. Fast han var grymt trött. Han somnade inte förän efter tolv. Jag och Tommy var också fruktansvärt trötta bägge två och visste inte riktigt vad vi skulle ta oss till.

Sen har han vaknat några gånger över natten, fick mat strax före 6. Somnade bara ett litet tag, till klockan 7. Sen hade han bestämt att han inte skulle sova nå mera. Efter en stund klev Tommy upp med honom och jag fick ligga kvar ett tag. Det var en jäkla tur det!

Har tittat lite på nyhetsmorgon, egentligen borde man ju inte göra det för man hör ju den ena hemska nyheten efter den andra. Nu var det en 17-åring i Sundvsvall misstänkt för sexuella övergrepp på en 5-åring, som hade skett när han praktiserade på ett dagis. Jag blir förbannad och äcklad! Ja, det är sorgligt. Tänk att vara den flickans föräldrar? Man skulle ju skinnflå killen!

Tommy har lagt sig för att sova ett tag. Albin ville inte alls sova, han skulle väl vilja vara vaken dygnet runt om han fick.
Sedan tänkte jag att jag skulle ta ett bad med Albin. Hoppas bara att varmvattnet räcker den här gången.

Nu ska jag äta frulle, har gjort äggmackor som bara står och ropar mitt namn. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hörde om den där praktikanten jag med, jag blir så förbannad! Vad är det för fel på en kille på 17 år om han förgriper sig på en liten 5 åring? Borde finnas en lag är för tvångskastrering...



Skönt att man bor i en liten by och har Edvin hos dagmamma. Man slipper gå runt och vara orolig :)



Har du bestämt frilla än?

Kram!

2009-02-26 @ 10:14:09
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0