Natt för oss

Ja i vanligt ordning så har Albin fått sitt sista mål för kvällen och sover nu i sin säng. Tommy har också lagt sig, och denna gång på mina sida i sängen, det vill säga bredvid spjälsängen. Han ska få sköta lite av nattpasset inatt. Jag hoppas inte att han kommer sova och bete sig som han gjorde natten till idag, för då lär det gå åt pipan. Men vi får väl se hur det går. Annars blir han hunsad, masch pannkaka in till barnrummet inatt igen gosse. Och jag intar min vanliga position och får ligga och lurpassa.

Jag sitter nu och borstar tänderna, för att sedan lägga mig på Tommys sida sängen. Hoppas att det blir lite mer sömn iallafall, att jag åtminstone inte är tvungen att kliva upp alla gånger.

Färjestad vann ikväll med 4-3 mot Djurgården, kungligt tycker jag såklart, FBK-fan som jag är! Dom spelade ju borta dessutom. På tal om hockeyn, så tycker jag dock väldigt synd om Modo, som inte fick vinna ikväll. Men hoppas att det går bättre nästa gång istället.

Nu ska jag skutta iväg och invänta John Blund, hoppas att han är snäll med mig ikväll.

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Fii

sv: ja verkligen :)

2009-02-20 @ 00:48:11
URL: http://fiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0