Morrn morrn!

Natten var väl lite bättre, eller vad jag ska säga. Enligt mig var det ganska jobbigt ändå. Först hade Albin lite svårt att somna igår kväll, men när han till slut somnade så sov han ganska gott. Vaknade någon gång, men sov ändå bra fram till klockan 3, sedan vaknade han mycket efter det. Men duktig som han var så åt han inte förrän klockan 7, det var ju jättebra! Och sen fick jag ligga i sängen till strax efter 9, med honom sovandes bredvid mig. Jag hade inget hopp om att han skulle somna om men det gjorde han till slut, och lycklig var jag för det. Så vi klev upp strax efter 9.

Tommy är på skolan idag också och kommer hem efter fem. Jag och Albin ska hälsa på Elin och Edvin idag, det ska bli väldigt trevligt och mysigt, det var ett tag sen sist. Vi hade tänkt att kanske gå en liten prommis, men det snöar ju så friskt här ute så det blir nog inget. Men jag måste ju ut en sväng med Albin i vagnen sedan, vare sig jag vill eller inte. Eftersom att det bara är där han kan sova som bäst.

Nu sitter jag här i min underbart härliga rosa morgonrock. Jag ska gå och göra kaffe och någon smörgås. Har även kokat lite ägg som ska ätas... Albin ligger och tokgnäller nu, så det är väl bäst att jag tar upp stackarn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0