Mirakelmetod tack!

Jag har faktiskt inget speciellt att skriva, för det har inte hänt så mycket idag. Har inte kunnat vara ute, har inte hittat på nånting och har inte heller knäppt några kort idag. Kanske får bli lite mer imorrn...

På kvällskvisten här så tog vi fram duk och diaapparat och kollade på lite diabilder. Det var otroligt roligt! Både en massa bilder från när jag var bebis och så några från när jag var 12-13 år. Helt sjukt att se hur smal jag verkligen har varit.

Gud om man bara kunde trycka på en knapp och att man fick sin idealvikt direkt. Att dom inte har uppfunnit någon sådan maskin än, eller några mirakelpiller som inte skadar på något vis. Jag skulle hoppa, eller kanske snarare rulla av glädje om något sådant skulle inträffa. Det skulle man kunna kalla mirakel!

Camilla kom in en sväng också, hon kom från Sundsvall. Både pappa och Albin fick varsin söt nalle, sjuklingar som dom båda är. Hon är så gullig, Albins blivande gudmor.

Sedan har vi fikat gott - kaffe och en hallon&fläderpaj. Albin har ätit och somnade halv elva, så han ligger i sin säng. Mamma och pappa har också lagt sig. Jag har duschat, borstat tänderna och tagit på mig pyjamas så jag är klar för sängen. Men jag ville sitta en liten stund här innan jag sluter ögonen.

Jag sitter bland annat på IKEAs hemsida, jag älskar ju IKEA. Åh, jag blir alldeles sjuk, jag vill ju så gärna fara dit snart. Det var så längesen. Men jag behöver ju först lite pengar, ork och tid för det. När det väl blir av så kommer det vara underbart. Man hittar ju alltid en massa smått och gott där. Behöver även en bokhylla och en ny byrå till Abbes rum till exempel.

Har just pratat med älsklingen också, och sagt godnatt. Så nu säger jag godnatt här också, ska bara kika lite till här innan jag ska försöka sova. Återkommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: M.

Ah de är riktigt jobbigt.. fast nu tro ja att jag har magsjuka. För annars ha ja knappt spytt nånting i den här graviditeten. Emanuels var värre med spyandet faktiskt:P

2009-02-12 @ 23:21:09
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0