Melodifestivalen

Ja nu har det dragit igång igen, melodifestivalen. Inte för att man är så himla intresserad men. Tittar mest för att få se min brors kompis Lars Hägglund, som sjunger och dansar bakom vissa artister.
Är lite, eller mycket besviken över att inte självaste Björn Gustavsson är med, fy vad dåligt!

Ganska lustig sak idag då. Igår morse i mitt inlägg så skrev jag ju att det kändes som att jag hade mörka ringar under ögonen, men så var det inte, har aldrig haft det heller. Men idag så sa Tommy: - Vad mörk du är under ögonen, ser ut som påsar.
Och mycket riktigt så såg jag det i spegeln. Det var ju inte svart, men det var som mörkare parti under ögonen som såg påsig ut... Får hoppas att det går till sig, för det ser ju hemskt ut.

Annars ikväll så har vi ätit resterna som var kvar från igår, och det smakade faktiskt ännu bättre idag.
Albin åt, och somnade i min famn i fotöljen i över 1,5 timme. Jag rörde mig knappt och jag kunde såklart inte somna, bredvid mig i soffan låg min älskade Tommy och slumrade. Så jag hade alltså två pojkar som sov medan jag bara satt och rullade ögonen, omgivningen blev till vågor ibland.
Gluttade på Design Simon & Tomas - jag älskar det programmet. Dom fick till det snyggt idag också, det söta äldre gayparet.

Har just varit ner till källaren och hämtat upp en massa tvätt, så jag måste snart ta hand om det, så jag slipper det imorrn. Vi måste också bädda i rent i sängen. För vi drog ur sängkläderna idag. Tommy hade svettats i sin säng inatt pga att han hade lite feber och Albin hade kissat i min.

Egentligen skulle jag handla idag, men det blev aldrig av. Så nu sitter vi här, en Lördag kväll med varsin cola-burk.
Skulle städas idag också, behöver verkligen dammsugas. Men det får bli imorrn, förhoppningsvis.
Jag är glad att jag åtminstone fått disken gjord idag.
En sak jag skäms över är att jag inte bytt gardiner än! Det har helt enkelt inte blivit gjort, är för trött och har annat att göra. Men det måste ju också bli gjort nu snart.

Imorrn ska jag följa med Elin på Meandi-party hos Malin, det blir trevligt. Får se om man hittar något fint åt lille Abbe. Fast jag vet inte riktigt om jag har råd att lägga pengar på det nu. Men roligt att titta iallafall, och träffa folk.

För övrigt så kan jag inte sluta tänka på det knepiga sms:et, det får mig att bli tokig. Om man kunde få någon förklaring?
Nä nu ska jag fortsätta att titta på Melodifestivalen.
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0