Köldgrader i dalen

Natten gick väl för sig. Jag var nog upp en si sådär 6 gånger, men det står jag ut med, så länge lilla Albin somnar om och att han inte får något vansinnesutbrott. Strax före klockan 6 gick jag upp och gjorde mat åt lilleman. När jag ändå var inne i köket så tittade jag på tempmätaren, som visade minus 30 grader.
Skit också! Vi hade som sagt tänkt att ta en tripp på stan idag, så länge det inte var för kallt. Det blev såklart inget av. Så synd att man inte kan gå ut med Albin i vagnen nånting heller.

Jag och pappa åkte iallafall ner till stan en sväng. Albin stannade hemma med sin mormor. Träffade min kära en sväng också, vi ställde in våran röda sierra i ett garage så att den får stå och tina av och värmas upp ordentligt. Det behöver han nog stackarn, få lite omvårdnad på äldre dar. Vi åkte på konsum och handlade lite. Jag köpte två nappflaskor åt Albin, det är så bra att ha. Kan aldrig bli för mycket av dom känns det som. Det blev även lite tvättlappar och snus.

Vi svängde förbi på videoteket, där jag lämnade in paket med kaffebryggaren som ska skickas tillbaka till halens. Sen hoppas jag att jag ska få rätt bryggare tillbaka, annars vill jag inte ha någon. Tommy åkte hem med bussen halv ett. Jag och papsen for vidare hem.

Jag och mamma har druckit te och ätit olika kex och ostar, väldigt gott. Det blev som en sen liten lunch.
Till middag idag ska mamma och pappa ska äta resterna från igår, men jag ska äta en microlåda med ostschnitzel istället.

Nu ska jag kika runt lite på datorn, mamma har gett Abbe mat och han somnade. Han sov en liten sväng förut men vaknade. Jag vet inte varför för han var nyäten, nybajsad och jättetrött. Han blev väl störd av något. Men nu hoppas jag att han kan sova en stund.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det var väldigt många som skulle ha barn i april 14st men det var bara 9 st som var med på föräldragruppen

2009-02-12 @ 16:53:03
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0