Intar sängläge

Albin lyckades faktiskt till slut somna gott en stund ikväll, kanske 1,5 timme. Sedan vaknade han vid halv tio, fast jag vet inte om man kan säga vakna. Han gnällde till, jag gick och hämtade honom. När jag höll honom i famnen så orkade han varken hålla upp huvudet eller ögonen.

Han fick gå till Tommy medan jag gjorde hans mat och han fortsatte sova. Jag gav honom medicinen och dropparna medan han sov och likaså maten. Javisst, han sluprade i sig hela flaskan i sömnen. Sedan la vi han i hans säng där han sussar gott nu. Tommy har också lagt sig, så nu är det bara lilla jag kvar. Dröjer inte alls länge tills jag också intar sängläget.

Vi får se vad som händer och sker imorgon. Måste nog ta och gå en sväng iallafall. Herregud att det blir Fredag imorrn igen, jag tycker veckorna bara svischar förbi. Det går så fort, är det inte knepigt?


En bild på mina älskade hjärtan



Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: M.

Ja visst var den söt! :) Väldigt billig också. Finns på dunderbutiken.se :)



Ja gud ja! Innan för några dagar sen så har han itne riktigt vart så inne på det här med graviditeten osv. Men nu då ultraljudet börja närma sig så har han börjat pussa på magen å prata om "lillebror" som han säger:P För han ha bestämt att det är en grabb där inne. haha.



Kön vet ja inte riktigt än. Vi hade bestämt förut att vi skulle kolla. För Benny spelar de ingen roll,säger han iaf.

Men jag velar som fan! Minns ju hur det var med emanuel, kollade inte på han å de var så mysigt att gå och fundera på vad det var där inne :P Få se imorgon :P

2009-02-26 @ 22:40:17
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Javisst:)



Ja det är just därför jag velar! Det var ju så spännande sist å det var ju en sån känsla där på förlossningen då man fick upp han på magen å så fick man småkika på vad de vart för något:P

2009-02-26 @ 22:56:06
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: emily

Åh så söt bild :) hihi.

2009-02-27 @ 08:05:26
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

god morgon...



är det far och son..?? :)



fast jag tycker nog att han är mera lika dig ändå!! :)



hoppas ni mår bra och du fått sovit inatt...:)

kramkram

2009-02-27 @ 08:33:45
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Jessika

Oj vad Tommy har fått långt hår?! Jättesöt :)

2009-02-27 @ 09:52:58
Postat av: Victoria

Japp vi ska på Barnens hus, ska hämta barnvagnen där.

2009-02-27 @ 10:17:02
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0