Inspiration

Sitter här och försöker hitta någon inspiration till frisyrer. Har tänkt ringa till frissan och boka tid vilken dag som helst nu. Så nu letar jag på google, för att kanske se något intressant. Sökte då på vissa kända kvinnor som haft många olika frisyrer. Eftersom när jag sökte på bara "frisyrer" så kom det upp en massa skitbilder.
Då är det bättre att istället kolla på snygga brudar med en massa olika fina frillor.

Har inget stort hopp om att hitta något, men det är alltid värt ett försök. Annars får jag väl än en gång göra samma gamla vanliga tråkiga. Toppa min nuvarande frisyr rejält bara.

Jag har så svårt att komma på något bra, eftersom jag har så tjockt, fluffigt och självlockigt så går inte vad som helst. Och jag vill inte klippa kort lugg, jag vill ha kvar min väldigt långa. För jag vet att jag alltid ångrar mig när jag klipper av den.
Dessutom vill jag inte klippa för kort, för jag vill ha så pass att jag kan sätta upp det i en liten toffs. För om kan jag inte sätta upp mitt hår så blir jag vansinnig.

Just nu så är mitt hår värre än på länge. Det är risigt, ruffsigt, stripigt och ser allmänt tråkigt ut. Torrt och fett på samma gång, även om jag inte vet hur det går till? Så jag hoppas att klippning och lite färgning gör lite skillnad på det hela.

Har ju också fått Silica-tabletter av mamma, som är bra för hår, hud och naglar. Precis vad jag behöver. Men jag vet inte om man ska äta dom medan man ammar. Så har därför väntat lite, och jag väntar väl tills jag vet att jag är helt amningsfri.

Det lättaste vore ju att byta hela huvudet, går det?
Eller kanske man ska göra som Britney var tvungen att göra efter sin misslyckade hårförlängning? Raka av sig skiten? Man kanske kan starta en ny trend för kvinnor i vår?



Vad tror ni?  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0