I köpartagen

Har just skickat efter en till beställning, från Halens denna gång. Tror det var länge sen jag beställde därifrån sist. Dom har vissa bra grejer. Mamma är med på beställningen här också.
Jag ska ha en pyjamas och en morgonrock - för det behöver jag och jag vet att jag har använding för det. Tog även en cd-radio som vi länge behövt till vårt hem och en kaffebryggare att byta mot vår nuvarande. Hittade också en söt liten leksak, en vovve, som självklart är åt Albin. Han är ju lite för liten än, men tiden går ju fort. Och så är det ju fler barn som kommer till oss, som till exempel lille E. Sen så kostade den ju bara 99 kronor, så det är ju inte så himla mycket att fundera på.

Min pyjamas och morgonrock


Kaffebryggaren och cd-radion

Albins vovsing

Viftar på öronen, svansen och skäller, när man går med den.


Kommentarer
Postat av: matilda

Snygg Radio!! Jo det var ju det jag skulle säga om den där polska läkaren... Hon skulle ju lägga is på Thyra när vi var in med henne då hon var sjuk!!! Snacka om att vi höll på att smälla av!

2009-02-01 @ 17:16:20
URL: http://mammamatilda.blogg.se/
Postat av: johanna

Kul att handla lite nytt! : )

2009-02-01 @ 20:14:35
URL: http://pluppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0