God sömn

Jag gick ner och hämtade Abbe efter att han hade sovit i 2,5 timme. Jag väckte honom till och med. Men det var väldigt behövlig sömn, må jag ju säga. Så himla skönt! Nu har han fått dagens sista medicin, och ätit ett mål mat.
Nu hoppas jag att Abbes sömn bådade gott för oss alla, att han kanske ska vara hyffsat nöjd tills han ska sova ikväll. Kanske kan han även somna i hyffsad tid ikväll?

Har pratat med broder Oppe i telefonen en stund förut. Han var på väg hem från Skellefteå, där han varit hos sin Malin i några dagar. Han skulle egentligen åkt hem igår, men det var ju sånt himla snöväder, så han åkte idag istället. Det hade tydligen kommit över 7 dm snö där i Skellefteå sen i Torsdags. Så det var ännu värre än här...

Tommy är på väg hem till oss nu med bussen. Blir skönt när han kommer hem. Tro vad fasen man ska göra till middag då? Finns det ingen som vet var man kan beställa en hushållerska till bra pris?

Nu ska jag mysa lite med min prins, som ligger framför teven och bara ser söt ut.

Mammas fina hjärta  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0