God kväll

Idag åkte jag och Abbe till Ovanmo för att hälsa på Elin och Edvin. Där blev det även idag, kaffe och blåbärskaka. Och lite dansmatta efter det. Väldigt trevligt, och svettigt...

Skönt att ha tvätten gjord och klar, tror det blev 8 tvättar. Nu är det bara att vika och lägga in dom 4 sista säckarna med rentvätt.

Fick ett sms idag om att jag hade ett paket att hämta ut på OK, från Halens. Äntligen hade kaffebryggaren kommit, och jag höll tummarna på att det skulle vara rätt bryggare denna gång. Blev glad över att det var den fina, som jag verkligen hade beställt. Så nu ska den gamla bytas ut.

Vi har ätit middag här hemma, som idag bestod av Uncle Benz gryta med ris. Var riktigt gott.
Albin var grinig och trött, somnade äntligen i sin säng. Men han får inte sova alltför länge nu, som igår. För det blir lite knepigt med sådan mat-och-sömnrutin. Han får gärna sova sådär länge inatt istället.

Nu blir det två avsnitt av underbara Vänner. Efter det ska jag nog se Familjen Annorlunda.

~~~*~~* Abbe 11 timmar gammal *~~*~~~

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

jag gick upp 30 kilo nu när jag väntade stina..:( och har lyckats blivit av med ca 23 av dom nu..:) det är skit jobbigt.. jag har kört viktväktarna hela tiden tills för tve veckr sedan.. då började jag gå upp i vikt trots benhårt vv diet.. :( tröttnade och har nu ätit en massa godis i två veckor.. :( så jag tänke jag skulle få lite pepp med en rivstart.. har ju bara 5-8 kilo kvar.. och det vore ju attans om jag inte fixade bort dom med..:)



jo stina har lagt sig vid 19.00 tiden sedan hon var pytteliten..:) vi har kört anna wahlgren metoden sova hela natten från hon var liten.. hur skönt som helst.. men ibl blir det ju krångel nätter också såklart... :) som ikväll.. för hon har just fått kommit upp igen.. haha.. hon har så jobbigt innan alla rapar efter kvällsvällingen kommit upp... :)



kram

2009-02-23 @ 19:26:19
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: emma härnqvist/perfektion

vilken goding :)



idag har jag haft mest mys.. har flängt en del på stan, men ändå väldigt bra dga. själv?

2009-02-23 @ 21:32:53
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0