Externt

Nu har vi börjat lägga in lite saker på våran nya externa hårddisk som vi fick av pappa. Eller det var en för tidig födelsedagspresent till Tommy från pappa. Vi har tänkt skaffa en sådan ett tag, så det känns skönt att vi har en nu.
Man kan inte lita fullt ut på datorn och ibland klatrar den lite till och från. Och det vore ju förödande om något skulle hända, så alla bilder skulle försvinna, även all musik. Men nu har vi iallafall börjat.



Bjuder på nån bild på pytteliten Abbe.
Tiden går alldeles för fort.


Detta var hans tredje dag och alla kläder var för stora  :)



Här var han 11 dagar gammal. Så liten och söt!


6 dagar gammal och ligger i min famn, så mysigt!


Idag är han redan över 5 månader, helt otroligt!



Tack för mig, och god natt!

Kommentarer
Postat av: johanna

Söta bilder! : ) Jag har bott här sen augusti tror jag... jag trivs jätte bra, lite hög hyra bara men annars är allt perfekt! : )

2009-02-03 @ 23:11:04
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Söta bilder, tiden springer iväg då dom är små!! :-o Amanda fyller snart 2år - det är helt galet..!!!

2009-02-04 @ 01:11:03
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Angelica

Ja, vad tiden går fort, för fort! Nu är det inte så långt kvar tills bebben kommer, två månader. Alfons bara pratar och pratar, nya ord varje dag :O) Om ett halvt år går nog Albin, kan du tänka dig!! Hoppas han mår bra nu, lät läskigt med höga febern :o/ Sköt om er, kram!

2009-02-04 @ 09:41:44
URL: http://mammaangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0