Äntligen!

Nu är äntligen Tommy hemma. Nu känns det att det går mot helg, när Tommy kommer att vara hemma två hela dagar och det är så skönt.
Här har det varit fullt upp nästan hela tiden idag, bortsett från dom två små tupplurerna Albin gjorde... Jag gav honom en smakportion idag - kött & grönsaker med efterrätt. Provade också att ge honom lite äppeldryck, men det uppskattades inte  :)

Världens vackraste pojke, och så han är min!
Hur går det till?

Hans lilla gummiöra, som alltid viker sig  :)


Till middag idag blir det "Go´rätt´n" som jag kallar den. Den är helt underbar, en utav dom godaste kötträtterna man kan äta. Dessutom så är den lättsam att göra. Bara lite lång tid i ugnen, men då är det ju skönt att man slipper stå där och hålla på. Man behöver bara gå och vänta på att den ska bli klar. Så egentligen ska man ju kanske börja göra den i tid, men nu har jag ju inte kunnat förrän nu när Tommy kommit hem.
Så jag ska väl gå och börja med det nu. Återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Elin

Edvin gillade inte heller äppeldryck (eller dom andra dryckerna) när han var liten, uppskattade mer vatten... Annat är det nu ;)

2009-02-06 @ 21:20:52
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va skönt att du får sälskap! : )

2009-02-06 @ 22:30:02
URL: http://pluppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0