Antikrundan

Det blev kyckling och ris till middag, som satt väldigt fint i kistan.
Albin har varit väldigt grinig ikväll, väldigt övertrött tror jag. Han sov lite mer än en timme i vagnen, och det är inte tillräckligt med tanke på hans nätter och att han sover så lite på dagen.

Till slut somnade han efter ett mål mat strax före sju och sov i 40 minuter. Efter det blev han lite som en ny pojke. Han fick kliva upp när vi hade besök här. Tomas och hans nya tjej var här och hälsade på. Det var väldigt kul att träffa henne. Vi drack kaffe, surrade och hade allmänt trevligt framför teven.

Har sett på Antikrundan. Det kan faktiskt vara ganska kul att titta på, se vad vissa grejer kan vara värd och så. Jag tyckte inte att det fanns något annat bättre att titta på heller...
Jag blev faktiskt också lite sugen när jag såg den offantligt stora uteloppisen, som var full med folk och jag tror att det var sommar där. Någon sådan skulle jag också vilja gå på, där det finns mycket grejer, och mycket att fynda. Inte bara en massa skit som det kan vara ibland på vissa loppisar.

Nu ska jag se på Lyxfällan och titta på min söta lilla prins, som just nu ligger på golvet och tjoar, rullar runt och förflyttar sig snabbare än jag hinner andas.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0