"Grin Pelle"

Natten var väl inte en utav dom bästa, men vi överlevde ändå... Klev upp vid halv åtta, kollade på det som var kvar av Vakna med Voice. Försökte roa min lilla prins hela tiden, lyckades emellanåt. Men den här dagen har han varit lite extra grinig faktiskt, ända från att vi klev upp. Han blev lika vansinnig idag när det gällde lunchen. Jag vet inte alls vad det är (?) Men jag fick precis som igår ge upp, och gå och fixa en flaska mat istället och ge han. Det var knappt att han ville äta det heller, men jag fick i honom 150 ml iallafall.

Sen gick vi ut med vagnen en sväng. Anneli och Max kom också efter deras bvc-besök. Jag gick aldrig till bvc idag, jag iddes inte, och med tanke på Abbes bråkhumör så kanske det var lika bra att låta bli. Jag kan gå dit nästa Tisdag istället. Men iallafall så följde vi med Anneli och Max hem. Fick se sovrummet som dom nyligen gjort om, och det var väldigt fint. Sedan blev det kaffe och bulle. Albin blev grinig innan jag ens hade hunnit få i mig halva koppen. Till slut fick jag klä på han och gå ut för att vyssa ner honom i vagnen. Jag gick in och surrade lite till och drack upp kaffet.

Tog sedan vagnen och gick vidare mot ica där jag gick in och handlade lite, han somnade på vägen.
Jag kom på att det inte var konstigt att Albin var grinig hemma hos Anneli, det hade ju nästan gått 4 timmar sen han hade ätit 150. Stackers gubben var ju hungrig. Jag hade ju inte planerat att vara borta och hade ingen mat med mig.
Han vaknade och var lite sur just när jag stod i kassan. Det var bara att packa fort som fasen och halvspringa hem för att ge stackarn mat. Nu sitter han hos sin pappa och myser.

Fick paketet med kläderna i postlådan idag, så så snabbt gick det. Från igår morse till i morse. Dom var iallafall väldigt snygga. Får väl se vilken dag det blir Albins outfit  :)

Jag hoppas det blir en bra kväll och natt! Nu ska jag plocka lite här, och fundera vad man ska käka.  Är inte riktigt sugen på något speciellt, har ingen ork eller lust att laga till nånting heller. Nä, jag gör nog äggmackor! Tommy ska äta någon Billys.

Har just sms:at Malin och bjudit hit henne på middag imorrn. Det blir självaste "Go´rätt´n". Får hoppas att hon gillar den.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kanske det är fler tänder på G och därför han inte vill äta?



Kram!

2009-02-24 @ 19:09:20
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh visst är det jobbigt när dom är gnälliga och framförallt när man inte vet vad som är fel :(



Mumsigt med äggsmörgås, kom inte ihåg när jag åt det senast!



Ha en fin kväll! Kram Jenny

2009-02-24 @ 19:09:24
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Elin

Men det kan vara det att det gör ont att "tugga" kanske? Edvin kan vara sådär när det är tänder, men dricka går bra.



Ikväll ska vi se på "Den rätte för Rosing". Ska ni hitta på då?



Kram

2009-02-24 @ 19:37:17
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: gabbi

vilken söt header du har! hoppas du har haft en bra tisdag? kram

2009-02-24 @ 21:24:15
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0