Våran hustomte

Jag älskar som sagt allt som har med julen att göra, om än alla fina och mysiga julsaker, allt pynt och framför allt tomtar av olika slag. Så jag blev riktigt glad när jag kom hem en dag förra veckan och fick se att vi fått en jättestor jättefin jultomte av min svärfar, en som jag länge velat ha. Så det tackar jag så mycket för! Albin har gett tomten många pussar och det är så sött för dom är ungefär lika långa :) Här står tomten bredvid den svarta lilla bocken som jag köpt... Dom pryder väldigt fint i vårat vardagsrum just nu och jag älskar dom såklart!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vilken söt tomte.. Vill med ha en sån. Jag älskar med julen, den är klart de bästa med hela året. All värme, all glädje och alla barns miner när tomten kommer och paketera.. Jösses jag kan rabbla på länge om varför julen är de bästa :)



Hur är det med er annars? Känns som en evighet sen jag var inne i blogg världen :) KRAM

2009-12-11 @ 12:15:39
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hej!

Hoppas allt är bra med er. Nej det har inget med jobb att göra, jag orkar inte ta upp det här och nu.

2009-12-11 @ 12:41:04
URL: http://victoriagt.blogg.se/
Postat av: MammaIda

Ja du , det är inte ett dugg roligt och jag får så ont i magen då det händer något. Lillgumman våran!



Ja du, som det ser ut nu så är det mellan 2-4 tänder på väg upp. Två har kika tupp igår och hon har mellan 8-10 tänder.

Hon är omöjlig att få kika i munnen på också :P



Kram!

2009-12-11 @ 14:21:47
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Carolina - Vinn Crocs Offroad i dagens lucka i min Julkalender

Du var med och tävlade om ett par Crocs Original häromdagen, nu har du chansen igen - i dagens lucka kan man vinna ett par Crocs Offroad Original - kika gärna in och delta om du inte redan gjort det! Ha en härlig fredagskväll! Kram Carolina

2009-12-11 @ 19:49:05
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0