Torsdagslista

Ja, istället för den omtalade Måndagslistan så gör jag istället en Torsdagslista.
Bara för att jag känner för det idag!



Idag Torsdag den 3:e December är jag glad för :


¤ Att den här dagen har varit ganska bra.

¤ Att det än så länge gått ganska bra för Albin hos dagmamman.

¤ Att Albin kräktes upp en massa slem som stört honom flera dagar & nätter!

¤ Att jag har världens bästa föräldrar, famljer, släkt & vänner.

¤ Att jag har en underbar sambo.

¤ Att jag har världens sötaste son som är så smart och duktig.

¤ Att jag ska åka till Strömsund imorgon med min älskade svägerska (barnfritt).

¤ Att det stundar för helg och mysig julmarknad här i Ramsele.

¤ Att jag & älsklingen ska på bio den 11:e och se "Luftslottet som sprängdes" - Längtar!

¤ Att vårat internet fungerar igen, vi kan ju säga att jag "lagade" det. Haha :)

¤ Att jag faktiskt har lite pengar denna månad, var längesen sist.

¤ Att jag äntligen fixat första julklapparna!

¤ Att jag åter fått lite hopp angående en viss grej.

¤ Att mamma & pappa fixade pepparkaksgubbedräkt åt Albin idag.

¤ Att jag fick se Mammas pojkar i lugn och ro ikväll.



Ja, listan blev ganska lång. Skulle även kunna säga saker som jag inte är glad för idag, men det struntar jag i...
Tack för mig!


Avslutar med en bild på Världens sötaste son ♥



Kommentarer
Postat av: Gudmormor

Han är mommis gullpropp!!!!!!!!!!

2009-12-03 @ 23:12:15
URL: http://www.barkasen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0