Näst sista dagen

Tänk vad lustigt det kan vara. Igår var jag så less för att bilen inte gick att köpa, ifall man mot all förmodan ville åka nånting. Idag fixade Tommy och hans pappa felet och jag har haft motor/kupevärmarn i hela dagen och kvällen. Men då åker vi ingenstans ändå. Jag har varit supertrött och Albin med. Han har dessutom varit fruktansvärt grinig, haft problem med magen, vi hade en väldigt jobbig natt också. Så jag kände helt enkelt inte för att klä på oss och fara ut nånting, egentligen hade man ju behövt handla lite eftersom det nu blir stängt i två dagar, men icke! Det fick bli en hemmadag hela dagen igen, trots att det "bara" varit mellan 14 och 17 grader kallt. Albin somnade strax efter halv sju ikväll, så tidigt tror jag aldrig att han har somnat nån gång. Men han var nog helt slut och glad var jag för det, för jag hade längtat till den tidpunkten sen i morse... Nu sitter jag frusen som attan under täcket med kläderna på och kikar lite i kataloger - harmoni! Fick ju nya Jotex och Halens idag, så nu finns det mycket att ägna sin lilla ensamtid åt. Tommy jobbar, får se när han slutar idag. Men i vilket fall så känns det underbart att han är ledig imorrn och på Fredag... Hoppas ni haft en bra dag, näst sista dagen år 2009?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0