Måndag

Nu är det ny vecka igen, det närmar sig jul! Vi klev upp klockan 7 i morse, åt frukost, gjorde oss i ordning och åkte till dagmamman. Det var inte alls roligt att lämna honom för han var väldigt ledsen medan han stod och kramade mig hårt, min lilla sötpropp! Men jag tror nog att det gick bra så fort jag hade kommit iväg och han inte såg mig längre...
När jag kom hem gick jag först ner till tvättstugan, tänkte hämta tvätten jag hade hängt, men den var inte torr än. La iallafall i den andra tvätten i tumlaren. Sedan tömde jag diskmaskinen, torkade lite här och var. Sen har jag suttit här vid datorn och tagit det lugnt. Egentligen hade jag tänkt att skura golven, men jag är så fruktansvärt trött och har väldigt ont i ryggen, så jag lugnar mig med det. Sov både lite och dåligt inatt... Albin som bökade och gnällde emellanåt och Tommy som snarkade till och från.
Men innan jag la mig för natten satt jag och kikade på Homeenter som vi är medlem i. Just nu var det både portofritt och 60 dagars kredit, så det var ju kanon. Hittade dvd-filmer åt både Albin, Rasmus och Olli som dom ska få i julklapp. Tog även 2 filmer till oss - "Twilight" och "Bedtime Stories".
Om en liten stund ska jag klä på mig och fara iväg. Först ska jag göra några små ärenden, sedan ska jag hämta Albin halv tolv...


Våran fina Abbe ♥


Kommentarer
Postat av: Annette

Hej Karin!



du, jag satt och tänkte på min tomma vägg som ekar här hemma.. Du ordnade ju väggtext till er.. jätte fint :)

Vad hette den sidan igen? Kunde man lägga in en egen text?



Kram!

2009-12-07 @ 17:09:40
URL: http://www.aninette.blogspot.com
Postat av: M.

Haha tackar:) Det var ju en riktigt rolig grej:P

2009-12-08 @ 13:02:10
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0