Lucia

Ligger i sängen hos mamma & pappa och är väldigt trött. Vi satt och tittade på Solstorm, men vi gav upp när det var dags för nyheterna. Vi var så trötta allihopa. Har haft en härlig helg om man bortser från förkylning, jobbiga nätter och trötthet. Igår fick vi storbesök. Då kom min bror Oppe, Malin, Olli och mormor till oss. Vi fikade och hade trevligt. Jag och brorsan for och handlade. Gjorde en deal, att jag betalade så fick Oppe kocka. Det blev två olika pajer och en god sallad. Vi åt så vi höll på att spricka, det var så gott. Albin och Oliver hade lekt så att till och med Olli var less och ville inte vara med Albin nå mera. Haha, inte lätt att vara 4 år och ha en 1-åring svansandes efter en hela tiden. Innan dom åkte hem for vi och tittade på Ramseles "Las Vegas". Själv har man sett det ganska många gånger, Oppe och Oliver fick se det förra året men Malin som aldrig sett det var förväntansfull och blev faktiskt ganska chockad. Synd att jag inte kan visa det här på bild för det är verkligen otroligt magnifikt och väldigt bra gjort. Sedan var det bara att plocka undan lite, lägga Albin och mysa en stund framför teven. Njuta av att man faktiskt städat och tvättat under dagen. Idag har jag tagit hand om ren tvätt, plockat ur och i diskmaskin, vattnat blommor och lite sånt behövligt. Jag och Albin började rulla mot Trolldalen vid halv två. Då hade han varit vaken sen halv sex, då vi startade dagen med frukost och lucia på teven. Han somnade iallafall som en stock i bilen. Vi har lekt och myst här hemma i Trolldalen. Nu ligger som sagt alla och Albin ligger inne hos mig och har det jobbigt... Imorgon är det sjukhuset som gäller. Då ska jag göra magnetröntgen på min rygg igen, det var ju 3 år sen sist, så det ska verkligen bli intressant att se hur den ser ut. Även om man gruvar sig lite över att ligga i en trång burk i minst 40 minuter! Medan jag är där så ska min lilla prins få åka runt på truck med sin morfar på hans jobb för första gången. Det lär han nog älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0