Klantig eller otursdrabbad?

Magnetröntgen gick bra idag. Det är väl inte det allra roligaste att ligga alldeles stilla omringad av en trång bunker i 45-50 minuter med en massa olika ljud. Men jag överlevde som sagt, tur att jag inte har sån cellskräck. Och Albin älskade verkligen att åka truck med morfar. Han hade suttit alldeles tyst och stilla, som paralyserad hela tiden när dom åkte omkring, vilket var i 50 minuter... Jag och prinsen åkte hemöver vid 12-tiden. När vi kom hem så blev det öppning av post, då jag skar mig på fingret som aldrig förr. Ett rejält skärsår som gjorde ont som fan, är lite svullet nu fast det är rent. Sedan var det såklart middag, mys och lek som vanligt. Men sen hände nästa grej - slog i tårna i vedlådan, väldigt hårt. Jag trodde jag skulle dö, grinfärdig och förbannad var jag. Abbe skrattade lite den busen! Antagligen så är en tå bruten iallafall, eller en spricka. Nu är denna tå alldeles vinröd, svullen, stel, värker och är väldigt öm. Ja, så kan det gå om man heter Karin Nilsson! Nu ligger jag i sängen. Albin fick just komma in till mig, han har det jobbigt med sin förkylning... Nu ska jag se om jag kan läsa lite bok innan det är nattning för min del. Hoppas på lite god sömn för oss båda, imorrn ska vi till dagmamma halv nio som vanligt...

Kommentarer
Postat av: Annette

Hej vännen!



Vad skönt att du har fått varit och röntgat i vilket fall.. mindre roligt med skärsåret och tån.. :( Men man kan ju inte få allt :P

Nu får du se fram emot julen och försöka glömma den onda tån!



Kram!!



ps. Hoppas vi ses på juldagen ;)

2009-12-15 @ 21:29:02
URL: http://www.aninette.blogspot.com
Postat av: M.

Men huua:( hoppas tån blir bättre snart!

2009-12-15 @ 21:47:16
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Haha. Tur att man aldrig brukar visa fötterna då:P



Okej:)

2009-12-16 @ 09:49:41
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Victoria

hej! som du såg så var vi inte hemma . vi har varit i junsele. Det var ju synd att vi inte kunde ses

2009-12-17 @ 16:15:51
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0