Vakna av en duns!

Natten har rullat på som vanligt, och morgonen likaså. Jag fick skicka iväg min älskade sambo från sovrummet, för att istället sova på soffan i tvrummet. Han snarkade så ljudligt att jag inte ens klarade av att höra på medan jag var vaken. Strax efter att han bytt rum vaknade Albin och ville inte somna om. Så han fick komma in till mig. Han sov relativt bra då, tills i morse vid 7. Då föll han ur sängen för första gången! Jag vaknade av en jäkla duns och jisses så rädd jag blev! Men det gick bra, han ramlade ut på andra sidan sängen, alltså Tommys sida. Jag tog såklart upp honom direkt och han var hur go och glad som helst, sa inte ett pip. Så det var ju ingen fara, en himla tur!

Då klev vi upp och han fick sin gröt. Sedan har det varit full rulle här hemma. Han vägrade somna på förmiddagen, men sedan tog Tommy med honom i bilen en sväng och då somnade han. Så han fick en 50 minuters lur. Medan dom var borta kollade jag lite på "So you think you can dance", och tårarna forsade längs kinderna. Och jag överdriver inte!
Sen började jag med diskberget, tills grabbarna kom hem igen. Då fick Albin lunch och så packade vi lite nödvändiga saker åt lillprinsen och så for dom till Albins gammelfarfar Bertil i Myrdalen. Så där är dom nu. Jag har lite kvar av disken, men kände att jag ville ta en paus. Jag går runt och plockar för fullt här och det finns hur mycket som helst att göra. Tänk om man kunde få lite energi på nåt vis?

För övrigt så sitter jag och kikar runt lite på nätet. Tänkte beställa en väggtext även till herrskapets sovrum, alltså vårat. Funderar på att ta "Carpe Diem" i svart skrivstil, det är fint tycker jag. Och så måste jag beställa några presenter. Återkommer senare, ha en fin Lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0