Tisdag

Natten här hemma blev faktiskt hyffsad. Först låg vi och mös ganska länge alla tre. Sedan fick Albin kliva upp med sin pappa och jag fick ligga kvar och njuta. Klev inte upp förrän klockan nästan var halv elva! Det blev lite väl länge tycker jag och jag var ändå lika trött. Men det behövdes nog iallafall... Just nu kollar jag på teve, snusar och mår gott. Albin sover eftermiddag, trots att det är lite för sent. Tommy är med Jim och lastar upp all plant. Dom ska väl köra iväg inatt... Jag kommer nog sitta vid datorn ikväll och förhoppningsvis få in något till inlägg. Och även visa en massa fina bilder från de senaste dagarna...

Kommentarer
Postat av: Emma

Det ser vi framemot!

Kram

2009-08-04 @ 17:31:58
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till ♥Neo♥

gud va skönt med sovmorgon! ^^ jag brukar oxå bli trött (tröttare) när jag sover länge, av nån konstig anledning! hmm...?



kram kram /H

2009-08-04 @ 21:42:40
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0